مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 01:552021-05-15سياسي

اقامه نماز در مساجد شهرها و روستاهای مازندران با رعایت دقیق پروتکل ها


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اقامه نماز در مساجد شهرها و روستاهای مازندران با رعایت دقیق پروتکل های وزارت بهداشت و درمان و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود .

- حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با تقدیر از مجاهدت های خستگی ناپذیر کادر درمان و پزشکی برای مقابله این ویروس منحوس کووید19 و با اشاره به عبور از پیک چهارم و با تاکید بر جلوگیری از سفرهای غیر ضروری در این شرایط کشور ، اظهار کرد: هیچ یک از مساجد شهرها و روستاهای مازندران تعطیل نیست و اقامه نماز در مساجد شهرها و روستاهای مازندران با رعایت دقیق شیوه نامه ها و پروتکل های وزارت بهداشت و درمان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی  با تاکید بر اینکه هیچ مسجدی نباید در مازندران بسته باشد ، افزود:  پخش اذان و  برگزاری نماز جماعت در تمامی مساجد استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و استفاده از مهر و جانماز شخصی و در حداقل زمان ممکن مورد توقع است و هیچ مسجدی در مازندران تعطیل نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به شروع ویروس منحوس کووید19 در سال گذشته و ایجاد شرایط بحرانی در کشور ، تصریح کرد: مسجدی ها ، هیات های مذهبی و فعالان حوزه دین در تمامی شرایط بحرانی کشور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز در مساجد شهرها و روستاهای مازندران با رعایت دقیق پروتکل ها

اقامه نماز در مساجد شهرها و روستاهای مازندران با رعایت دقیق پروتکل ها