مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 01:552021-05-15پزشكي

واکسیناسیون گسترده از افزایش موارد ابتلا به کرونا جلوگیری می کند


یک ایمونولوژیست روسی باور دارد، افزایش ناگهانی موارد ویروس کرونا در روسیه فقط تحت سناریوی بسیار بعید یک سویه جدید امکان پذیر است که کاملا متفاوت از نمونه موجود باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، ولادیسلاو ژمچوگوف، ایمونولوژیست برجسته به خبرگزاری تاس گفت: افزایش ناگهانی موارد ویروس کرونا در روسیه فقط تحت سناریوی بسیار بعید یک سویه جدید امکان پذیر است که کاملا متفاوت از نمونه موجود است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال هندوستان را در نظر بگیرید که در مراحل ابتدایی شیوع بیماری تعداد افراد مبتلا کم بود؛ این می تواند در کشور ما نیز اتفاق افتد، اگر ویروسی وجود داشته باشد که به طور قابل توجهی با سویه های قبلی متفاوت باشد و توسط سیستم ایمنی بدن قابل تشخیص نباشد.

با این حال، این بسیار بعید است .

ایمونولوژیست برجسته روسی در مورد تلاش روسیه برای واکسیناسیون جمعیت خود در برابر ویروس کرونا، توصیه کرد که درجه ایمنی جمعی در هر منطقه کنترل شود؛ به مناطقی که درصد افراد دارای ایمنی در برابر بیماری کم است توجه بیشتری نشان دهد و واکسن بیشتری ارسال کند.

  ولادیسلاو ژمچوگوف ادامه داد: لازم است اطلاعات جمع آوری شده از آزمایش های جدید آنتی بادی ویروس کرونا از مناطق مختلف بررسی شود، زیرا موفقیت در فعالیت واکسیناسیون کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون گسترده از افزایش موارد ابتلا به کرونا جلوگیری می کند

واکسیناسیون گسترده از افزایش موارد ابتلا به کرونا جلوگیری می کند