مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 01:152021-05-15ورزشي

اعزام دو بانوی پاراتکواندوکار برای نخستین بار به مسابقات انتخابی المپیک


رییس انجمن پاراتکواندو با اشاره به اعزام دو بانوی تکواندوکار برای نخستین بار به مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک گفت: مقدمات اعزام این دو بانوی پاراتکواندو به اردن برای کسب سهمیه توسط فدراسیون تکواندو و کمیته ملی پارالمپیک انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

- رییس انجمن پاراتکواندو با اشاره به اعزام دو بانوی تکواندوکار برای نخستین بار به مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک گفت: مقدمات اعزام این دو بانوی پاراتکواندو به اردن برای کسب سهمیه توسط فدراسیون تکواندو و کمیته ملی پارالمپیک انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

مسعود لشگری در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت اعزام این دو بانوی پاراتکواندو به اردن و احتمال لغو سفر به دلیل تشدید بیماری کرونا، اظهار کرد: تیم تکواندو بانوان از بهمن ماه سال گذشته تشکیل شد و با برگزاری اردو سعی کردیم بهترین نفرات را برای مسابقات کسب سهمیه گزینش کنیم که پس از برگزاری چند مرحله اردو، فاطمه دودانگه در وزن منهای 49 کیلوگرم و رایحه شهاب در مثبت 58 کیلوگرم برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه ورودی به پارالمپیک توکیو که اواخر اردیبهشت برگزار می شود، راهی اردن خواهند شد.

وی گفت: برای اعزام این دو بانوی تکواندوکار به اردن مقدمات کار با حمایت فدراسیون تکواندو و با همکاری کمیته ملی پارالمپیک انجام شده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دو بانوی پاراتکواندوکار برای نخستین بار به مسابقات انتخابی المپیک

اعزام دو بانوی پاراتکواندوکار برای نخستین بار به مسابقات انتخابی المپیک