مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 23:202021-05-15اقتصادي

بهرامی: بازار ارز به وسیله بانک مرکزی دستکاری می شود/ چه نرخی برای دلار مناسب است؟


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با اینکه دولت ها به خوبی می دانند هر گونه دستکاری در نرخ ارز چه تبعات و پیامد های سنگینی برای اقتصاد کشور به دنبال دارد، - استاد اقتصاد گفت: دولت دوازدهم انگیزه شدیدی با اهداف سیاسی برای کاهش نرخ ارز حتی تا نرخ 12 هزار تومان دارد، لذا اگر قیمت دلار به این رقم ها رسید به هیچ وجه نباید تعجب کرد.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با اینکه دولت ها به خوبی می دانند هر گونه دستکاری در نرخ ارز چه تبعات و پیامد های سنگینی برای اقتصاد کشور به دنبال دارد، اما به عینه شاهد بی اعتنایی دولت ها به این موضوع و حتی سیاسی کردن تعیین نرخ ارز به عنوان یک مولفه مهم و تاثیر گذار در اقتصاد کشور هستیم.

با اینکه هیچ اتفاق سیاسی یا اقتصادی خاصی در ایران رخ نداده است در روز های گذشته نرخ ارز در نوسان قرار دارد، مسیری که نشان می دهد تعمدی سیاسی پشت آن خوابیده است، اما اینکه دستکاری قیمت دلار برای اقتصاد چه پیامدی دارد در گفتگو با عطا بهرامی؛ اقتصاددان و پژوهشگر اقتصاد ایران بررسی شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

هر چند بار ها موضوع دستکاری و تغییر تعمدی در نرخ ارز از سوی دولت و بانک مرکزی رد شده است، اما روند کاهشی و افزایشی که در روز های گذشته دیده شده، شائبه دستکاری دولتی را افزایش داده است، شما چقدر به این موضوع قائل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرامی: بازار ارز به وسیله بانک مرکزی دستکاری می شود/ چه نرخی برای دلار مناسب است؟

بهرامی: بازار ارز به وسیله بانک مرکزی دستکاری می شود/ چه نرخی برای دلار مناسب است؟