مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 21:502021-05-15بين الملل

شلیک ده ها موشک مقاومت به سوی اراضی اشغالی


رسانه های فلسطینی از شلیک ده ها موشک مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شامگاه شنبه از برقراری آتش بس دو ساعته با رژیم صهیونیستی خبر داد.

02:01 رسانه های صهیونیستی: تمامی نقاط تل آویو زیر آتش موشک های غزه 01:53 حملات وسیع موشکی حماس به اراضی اشغالی کانال کان تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مهلت توقف حملات حماس به شهرهای صهیونیست نشین تمام شده و اکنون شاهد حملات موشکی وسیع به اراضی اشغالی هستیم .

01:43 سخنگوی گردان القسام از حمله موشکی تلافی جویانه به اشدود خبر داد سخنگوی القسام اعلام کرد: با شلیک ده ها موشک به سوی تل آویو و اشدود، حملات خود را به سوی اراضی اشغالی و در پاسخ به هدف قراردادن برج الجلاء از سر گرفتیم .

01:40 شلیک ده ها موشک مقاومت به سوی اراضی اشغالی رسانه های فلسطینی از شلیک ده ها موشک مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی خبر می دهند.

این موج از حملات پس از به پایان رسیدن مدت زمان تعیین شده از سوی حماس مبنی بر دو ساعت توقف حملات علیه شهرهای اراضی اشغالی بار دیگر آغاز شده است.

01:34 هدف قرارگرفتن برج الاندلس در غزه توسط 4 راکت جنگنده های صهیونیستی 01:25 برخورد موشک اسراییلی به محله الزیتون در شرق غزه 01:24 شهادت یک فلسطینی در اردوگاه الخلیل رسانه های فلسطینی بامد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک ده ها موشک مقاومت به سوی اراضی اشغالی

شلیک ده ها موشک مقاومت به سوی اراضی اشغالی