مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 21:452021-05-15پزشكي

خانم های خانه دار قزوینی همچنان در صدر مبتلایان به کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بر اساس برآوردها روند بستری ها به 21 درصد و میزان فوتی به 4/4 درصد به ازای هر صد هزار نفر در استان قزوین، کاهش پیدا کرده؛ - ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بر اساس برآوردها روند بستری ها به 21 درصد و میزان فوتی به 4/4 درصد به ازای هر صد هزار نفر در استان قزوین، کاهش پیدا کرده؛ در میان کسانی که تست مثبت داشتند خانم های خانه دار با 40 درصد، کارگر و کارمندان شرکت با 13/9 درصد بیشترین مبتلایان هستند.

پیمان نامدار در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که شنبه شب 25 اردیبهشت در استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به شیب کاهشی فوتی ها و بستری های کرونایی استان در طول هفته گذشته بیان کرد: با توجه به نمودارها ملاحظه می شود که شیب منحنی فوتی ها، تست مثبت و بیماران بستری شده روند کاهشی دارد.

وی افزود: اوایل اردیبهشت رعایت پروتکل های بهداشتی در استان کمرنگ و موجب روند صعودی کرونا شد اما اکنون طی چند هفته اخیر با ایجاد محدودیت ها موارد تست مثبت و بستری استان کاهش چشمگیری داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به نامه معاونت درمان وزارت بهداشت و ارزیابی های انجام شده، از روز پنجشنبه مجدد اجازه اعمال غیرضرور استان داده شد تا مردم بتوانند از خدمات غیراورژانسی و اعمال غیرکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم های خانه دار قزوینی همچنان در صدر مبتلایان به کرونا

خانم های خانه دار قزوینی همچنان در صدر مبتلایان به کرونا