مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 21:302021-05-15سياسي

خسارت 4400 میلیاردی خشکسالی به کشاورزی لرستان/ کشت محصولات آبدوست محدود شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، خشکسالی را اصلی ترین چالش پیش روی حوزه کشاورزی دانست و گفت: خشکسالی قریب به 4 هزار و 400 میلیارد تومان به کشاورزی استان خسارت وارد کرده است.

- ، اسفندیار حسنی مقدم رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان روز شنبه در جریان سفر به شهرستان پلدختر با حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در این دیدار گفت: سیل فروردین ماه سال 1398 خسارات فراوانی به زیرساخت های بخش کشاورزی لرستان خصوصاً شهرستان پلدختر وارد کرد اما تاکنون کل خسارات سیل به زیرساخت ها پرداخت نشده است.

اسفندیار حسنی مقدم افزود: نشست های متعددی با نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی و مقام عالی وزارت در زمینه پرداخت خسارت زیرساخت ها برگزار شده است و به دنبال دریافت خسارات وارده به زیر ساخت ها هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بروز پدیده خشکسالی در کشور و از جمله استان لرستان اشاره کرد و گفت: طی 100 سال گذشته چنین پدیده ای در استان نداشتیم و طی برآوردهای انجام شده توسط ستاد خشکسالی که به این منظور تشکیل شده است قریب به 4 هزار و 400 میلیارد تومان به کشاورزی استان لرستان خسارت وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 4400 میلیاردی خشکسالی به کشاورزی لرستان/ کشت محصولات آبدوست محدود شد

خسارت 4400 میلیاردی خشکسالی به کشاورزی لرستان/ کشت محصولات آبدوست محدود شد