مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 20:552021-05-15سياسي

تایید صلاحیت 90 درصد داوطلبان انتخابات شورا ها


رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا در استان تهران گفت: در مرحله دوم بررسی صلاحیت داوطلبان در شهر تهران، 90درصد افراد تایید صلاحیت شده و امکان ورود به عرصه رقابت برای شورای شهر تهران خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، احمد نادری، رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا در استان تهران در جمع خبرنگاران با اعلام آمار آخرین وضعیت بررسی صلاحیت های داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا ها در شهر تهران گفت: در مرحله دوم بررسی صلاحیت داوطلبان در شهر تهران، 90درصد افراد تایید صلاحیت شده و امکان ورود به عرصه رقابت برای شورای شهر تهران خواهند داشت.

وی با تشریح روند بررسی شکایات توسط هیات نظارت شهر تهران افزود: از مجموع 2600 داوطلب شرکت در انتخابات شورای شهر تهران، در مرحله اول بررسی ها مجموعا تعداد 482 نفر توسط هیات اجرایی و هیات نظارت رد صلاحیت شدند، که پس از اعلام شکایات این تعداد از افراد و ارایه مدارک تکمیلی، طی بررسی مجدد در مرحله دوم توسط هیات نظارت شهر تهران، تعداد 200 نفر از این افراد تایید صلاحیت شده و به عرصه رقابت انتخاباتی بازگشتند.

نادری ضمن ابراز خرسندی از افزایش تعداد تاییدصلاحیت ها پس از مرحله دوم بررسی هیات نظارت در شهر تهران اظهار داشت: بحمدلله با آگاه سازی مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 90 درصد داوطلبان انتخابات شورا ها

تایید صلاحیت 90 درصد داوطلبان انتخابات شورا ها