مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 19:552021-05-15سياسي

ثبت و ضبط شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها در خوزستان


دبیر ستاد انتخابات خوزستان از ثبت و ضبط شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به منظور ثبت در حافظه تاریخی توسط خانه احزاب استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان دبیر ستاد انتخابات خوزستان از ثبت و ضبط شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به منظور ثبت در حافظه تاریخی توسط خانه احزاب استان خبر داد.

حبیب اله فضل اله پور در پایان نشست با اعضای خانه احزاب که شامگاه شنبه (25 اردیبهشت ماه) در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از خروجی های جلسه امروز بحث برگزاری نشست های ادواری خانه احزاب با اجتماع فعالان و گروه های سیاسی در چهار نقطه خوزستان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تا پایان انتخابات، بیش از چهار جلسه در این زمینه برگزار خواهیم کرد و اولین جلسه نیز به پاسداشت سوم خردادماه در خرمشهر برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: همچنین قرار است یک نشست با مجموعه تشکل های شناسنامه دار سیاسی سطح استان خوزستان، در این هفته برگزار شود و تلاش خواهیم کرد این نشست را با حضور استاندار خوزستان برگزار کنیم.

فضل اله پور ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در صدا و سیما نیز نشست های دوره ای در قالب نشست هایی با موضوعات فعالیت های سیاسی و ارتقای مشارکت سیاسی و انتخابات برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت و ضبط شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها در خوزستان

ثبت و ضبط شعارهای داوطلبان انتخابات شوراها در خوزستان