مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 19:452021-05-15بين الملل

حماس: تمام ملت فلسطین، سلاح به دست بگیرند


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن درخواست از کل ملت فلسطین برای مقاومت مسلحانه در برابر رژیم صهیونیستی گفت، نبرد با دشمن تا تحقق آرمان ملت فلسطین با قدرت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه شنبه گفت این جنبش در وضع قوانین جدید درگیری برای حفاظت از مردم فلسطین و مقدسات آنها دریغ نخواهد کرد.

به نوشته پایگاه خبری روسیا الیوم ، فوزی برهوم سخنگوی حماس عصر شنبه در اظهاراتی گفت: کتائب القسام و نیروهای مقاومت، با قدرت و نوآوری های خود و مدیریت خوب نبرد، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کردند.

وی افزود: مقاومت و گردان های القسام در تقابل با دشمن بزدل سرآمد بودند و محاسبات دشمن را برهم زدند و او را دچار وضعیتی از سردرگمی و ورشکستگی کردند به طوری که افکار عمومی در داخل اسراییل، منطقه و جهان علیه آن شده است.

سخنگوی حماس گفت: تل آویو پایتخت تصمیم سازی های اسراییل، هم اکنون میدان جنگ میان القسام و دشمن و هدف اصلی موشک های القسام شده است.

برهوم گفت: جبهه های باز با دشمن و ضربات قوی و دقیق مقاومت، رژیم صهیونیستی را به دردسرانداخته و برای آن یک بحران بزرگ امنیتی، اجتماعی، نظامی و سیاسی شکل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: تمام ملت فلسطین، سلاح به دست بگیرند

حماس: تمام ملت فلسطین، سلاح به دست بگیرند