مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 19:152021-05-15سياسي

نوکوشیمورو!


روزنامه کیهان در مطلبی کنایه آمیز با اشاره به اظهارات لاریجانی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: ایشان چندین سال یکی از سران سه قوه بوده است کاش توضیح می دادند در آن دوران برای سامان دادن به اقتصاد و مبارزه با مفسدان اقتصادی چه کرده اند؟! .

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بخش گفت و شنود روزنامه کیهان در مطلبی تحت عنوان نوکوشیمورو! نوشت:گفت: یکی از نامزدها بعد از ثبت نام برای کاندیداتوری ریاست جمهوری گفته است: تجارت، نظامات پایدار می خواهد.

حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود !.

گفتم: ایشان به دو رکن اصلی نظام یعنی نیروهای مسلح و دستگاه قضایی اهانت کرده اند! اگر نیروهای مسلح و به قول ایشان پادگان ها نبودند چه کسی قرار بود امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور را حفظ کند؟! و اگر مبارزه جدی و مثال زدنی قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت المال نبود که حرامخواران همه مملکت را بلعیده بودند!.

گفت: ایشان چندین سال یکی از سران سه قوه بوده است کاش توضیح می دادند در آن دوران برای سامان دادن به اقتصاد و مبارزه با مفسدان اقتصادی چه کرده اند؟! و بعد علیه نیروهای مسلح و قوه قضاییه نسخه می پیچیدند! گفتم: طرف می گفت نوکوشیمورو نام یک مرد کره ای و یا نام یک جزیره در دریای ژاپن و یا نام همسر پادشاه چین نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوکوشیمورو!

نوکوشیمورو!