مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 19:052021-05-15اقتصادي

زهر مشکلات بر پیکر صنعت زنبورداری


چهارمحال و بختیاری به علت داشتن شرایط آب و هوایی و پوشش گیاهی خاص یکی از قطب های تولید عسل در کشور محسوب می شود، این عسل از کیفیت بسیار بالایی در کشور برخوردار است، - متاسفانه کام تولیدکنندگان عسل به علت مسائل و مشکلات موجود از جمله خشکسالی، ورود عسل های تقلبی به بازار و .

تلخ تر از همیشه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعداد قابل توجهی از اهالی چهارمحال و بختیاری در صنعت زنبورداری در حال فعالیت هستند، بنابراین بخشی از پایه های اقتصادی این خانواده ها بر میزان درآمد در این حوزه بستگی دارد، اگر حمایت لازم از این قشر در شرایط خشکسالی و بلایای طبیعی صورت نگیرد، قطعا با مشکلات فراوانی مواجه خواهند شد.

این روزها یکی از گلایه های اصلی زنبورداران واقعی ورود عسل های تقلبی و با کیفیت پایین به بازار است، عموما بسیاری از افراد نمی توانند عسل تقلبی را از عسل ارگانیک و طبیعی تشخیص دهند و این کار زمینه سودجویی را برای عده ای فراهم می کند، ورود عسل های تقلبی به بازار به تولیدکنندگان واقعی در این حوزه آسیب می رساند.

نبود استانداردهای لازم در تولید عسل، نبود نظارت بر عرضه عسل های تقلبی، نبود نظارت کافی بر قیمت گذاری عسل، خام فروشی عسل، نبود کارخانه های فرآوری و بسته بندی عسل، نبود آزمایشگاه مجهز برای تشخیص بیماری ها و آفات زنبورعسل، نبود با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهر مشکلات بر پیکر صنعت زنبورداری

زهر مشکلات بر پیکر صنعت زنبورداری