مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-15ورزشي

11 کشتی گیر قم آماده درخشش در جام بین المللی تختی


رییس هیات کشتی استان قم از آماده سازی 11 کشتی گیر قم برای حضور موفق در مسابقات بین المللی 2021 جام جهان پهلوان تختی خبر داد.

- محمدهادی علیایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تمرکز هیات علاوه بر میزبانی از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، برنامه ریزی مناسب برای آمادگی کشتی گیران قم به منظور حضور موفق در یک رویداد مهم بین المللی به نام جام جهان پهلوان تختی است.

وی با اشاره به حضور هر ساله کشتی گیران قم در این رویداد بزرگ بین المللی، اضافه کرد: افتخارات و مدال های متنوعی از این جام در سال های اخیر نصیب کشتی قم شده و امسال نیز امیدواریم کشتی گیران قم در اوزان مختلف این جام خوش درخشیده و مدال کسب کنند.

رییس هیات کشتی استان قم با اشاره به افزایش سهمیه های کشتی قم در این جام، ابراز کرد: پیش از این استان قم در جام بین المللی جهان پهلوان تختی دارای هشت سهمیه بود که با توجه به سه سهمیه استانی این تعداد به 11 کشتی گیر افزایش پیدا کرد و شانس ما برای کسب مدال بیشتر شد.

وی با بیان اینکه کشتی گیران قم در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 82، 87 و 97 کیلوگرم این جام به میدان می روند، اضافه کرد: سه سهمیه جدید قم در این جام مهدی قادری در وزن 60 کیلوگرم، محمدحسین جلالی در وزن 82 کیلوگرم و مهیار چراغی در وزن 55 کیلوگرم هستند که در کنار هشت فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 کشتی گیر قم آماده درخشش در جام بین المللی تختی

11 کشتی گیر قم آماده درخشش در جام بین المللی تختی