مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-15بين الملل

خانم ها سریال ترکیه ای ببینید!


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز - فرزین پورمحبی با نگاهی به سریال احضار باید چسبید به غضنفر و مارادونا را ول کرد! مدتی بود همسرم تحت تاثیر سریال های ترکیه ای به طرز مشکوکی به خیلی از روابط جاری در خانواده مان مشکوک شده بود! مثلا چند روز پیش طی یک افشای جنجالی از یک ارتباط خاص به شرح زیر پرده برداشت: دختر خانم ب.

ز که تازه پرده خونه شو عوض کرده اصلا شبیه پدرش نیست و بیشتر شبیه لوله کش محله است و بعد هم برای تکمیل کشفیات حاشیه سازش آخرین قطعه پازل این معمای پیچیده را این گونه رو کرد: بچه لوله کش و شوهر خانم ب.

ز مثل سیبی هستند که از وسط نصف شان کرده باشند! البته تا این جای کار مشکل خاصی نبود چون قرار نیست ما را در قبر یکی دیگر بگذارند.

از طرفی هم بزرگان گفته اند: هیچ گاه نباید مردم را قضاوت کرد .

صرف نظر از راست و دروغ بودن این داوری ها - هر چند اشتباهات داوری جزء بازی است! - باید گذاشت مردم بدون مزاحمت خاصی عشق و حال کنند و این صفا را با موی دماغ شدن از دماغ شان درنیاورد.

قضاوت باعث می شود خوشی های خاک برسری، خاک برسر شده و یا کوفت خاک برسرها شوند! بگذریم .

اصلا همه امتیازات و کپی رایت داستان های فوق مفت چنگ همسر عزیزتر از جان و تمامی حال و احوالات اقوام و آشنایان، نوش جان شان! اما مشکل اصلی این طور آغاز شد: همسر نکته سنج و موشکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم ها سریال ترکیه ای ببینید!

خانم ها سریال ترکیه ای ببینید!