مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 18:202021-05-15بين الملل

تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین


هزاران نفر در میدان التحریر بغداد در حمایت از مردم فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، میدان التحریر بغداد عصر امروز (شنبه) شاهد تجمع گسترده هزاران نفر در حمایت از مردم فلسطین بود.

به نوشته رسانه های عراقی، گروهها و احزاب سیاسی شیعه و سنی از روز گذشته مردم را برای حضور در این میدان دعوت کرده بودند و نیروهای امنیتی نیز از صبح امروز در اطراف میدان و خیابان های مجاور برای تأمین امنیت این تجمع حضور یافته اند.

مقتدی صدر رهبر جریان صدر، هادی العامری ، رهبر ائتلاف الفتح، آیت الله جواد الخالصی از مراجع عراق، حزب الله عراق و دبیرخانه حزب اسلامی عراق (اهل سنت) مردم بغداد را برای حضور در این تجمع دعوت کرده اند.

دفتر آیت الله سیستانی نیز روز چهارشنبه هفته گذشته در بیانیه ای از تمامی ملت های آزاد جهان خواسته بود تا از هر طریقی که می توانند فلسطینی ها را در جهت احقاق حقوقشان یاری کنند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه (20 اردیبهشت) و پس از پایان ضرب الاجل مقاومت به تل آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

سازمان دفاع مدنی در غزه امروز اعلام کرد که از آغاز بمباران های اسراییل، 140 نفر از جمله 39 کودک و 22 زن به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین

تظاهرات در بغداد در حمایت از مقاومت فلسطین