مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-15اجتماعي

خسارت سیل در الموت شرقی/ 50 راس گوسفند بره تلف شد


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بنابر اطلاع واصله از بخش الموت شرقی، بارش های ناگهانی و رگباری ظهر امروز، منجر به جاری شدن سیلاب و تلف شدن حدود 50 راس گوسفند بره در حوالی روستای اندج متعلق به عشایر روستای هنیز گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قدرت اله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهار داشت:، بنابر اطلاع واصله از بخش الموت شرقی، بارش های ناگهانی و رگباری ظهر امروز، منجر به جاری شدن سیلاب و تلف شدن حدود 50 راس گوسفند و بره در حوالی روستای اندج متعلق به عشایر روستای هنیز گردید.

  وی با بیان این که  خوشبختانه این سیلاب خسارت جانی نداشت افزود: نکته حائز اهمیت این است که ماهیت بارش های بهاری به صورت ناگهانی و سیل آسا است  و معمولا در ارتفاعات، همراه با رعد و برق بوده و سبب ایجاد سیلاب و طغیان رودخانه ها میگردد و این امر یک پدیده عادی و سابقه دار است.

مهدیخانی عنوان کرد: از روستاییان ، مردم محلی ، بخصوص دامداران و عشایر انتظار این است که با مشاهده وضعیت نامساعد هوا و ورود ابرهای تیره به منطقه سریعا از ارتفاعات و کنار رودخانه ها دور شده و احشام را در جای مطمئن متمرکز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان در پایان ضمن تاکید بر جدی گرفتن هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران، خاطر نشان کرد: بهترین مدیران بحران خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل در الموت شرقی/ 50 راس گوسفند بره تلف شد

خسارت سیل در الموت شرقی/ 50 راس گوسفند بره تلف شد