مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-05-15بين الملل

تجمع گروهی از مردم تبریز در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه


عصر امروز شنبه (25 اردیبهشت) گروهی از دانشجویان و سایر اقشار مردم تبریز برای اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در جریان درگیری های اخیر در نوار غزه، - ایسنا/آذربایجان شرقی عصر امروز شنبه (25 اردیبهشت) گروهی از دانشجویان و سایر اقشار مردم تبریز برای اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در جریان درگیری های اخیر در نوار غزه، در میدان شهدای تبریز و کنار تندیس شهدا  تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند.

در این تجمع که به صورت خودجوش و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، مردم تبریز با سردادن شعار های مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا ، یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا و با آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی، ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه، انزجار خود را از رفتار دولت های غربی در واکنش به جنایات نوار غزه اعلام کردند.

در جریان این تجمع سرهنگ پاسدار علی قادری، جانشین سابق فرماندهی سپاه عاشورا طی سخنانی اظهار کرد: امروز با دیدن صحنه های فجیع و غیر انسانی توسط رژیم منحوس صهیونیستی دلمان میلرزد.

وی ادامه داد: با این حس انسانیت مردم شهر تبریز، پیام همراهی و یاری خود را به مردم غزه می رسانیم و می گوییم اگر امکان نیست به غزه بیاییم و مانند سربازان جبهه ی مقاومت که رفتند و از قله مقاوت دفاع کردند، اما آماده ایم باجان، مال، دعا و حضور قلب از شما ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع گروهی از مردم تبریز در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه

تجمع گروهی از مردم تبریز در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه