مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-15اجتماعي

خودروهای متخلف زیر ذره بین پلیس


رییس پلیس راهوار سیستان و بلوچستان از رصد خوروهای متخلف با حرکات نمایشی در معابر عمومی شهری از طریق دروبینهای ثابت وسیارکنترل تخلف خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی نام درست در این خصوص اظهار داشت: حرکات نمایشی و مخاطره آمیز ازمصادیق بارز هنجارشکنی و بی نظمی اجتماعی است و پلیس با این گونه تخلفات  به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: باتوجه به نارضایتی های شهروندان ازانجام حرکات نمایشی خودروها،در سطح معابرشهری پلیس راهور با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات خود و با بکارگیری دروبینهای ثابت وسیارکنترل تخلف و همچنین گشت های کنترل محسوس و نامحسوس پلیس در تمام 24 ساعت نسبت به شناسایی و مستند سازی و توقیف خودروهای دارای تخلفات حرکات نمایشی و پلاک بسته و مخدوش اقدام وضمن اعمال قانون این خودرو ها به پارکینگ  انتقال می دهد.

رییس پلیس راهوار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توقیف وانتقال این وسایل نقلیه به پارکینگ طبق قانون و به منظور جلوگیری از انجام حرکات نمایشی بیشتر که علاوه بر به خطر انداختن جان افراد باعث ایجاد رعب و وحشت عموم  می شود صورت می گیرد.

سرهنگ نام درست خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد دادعده کمی ازرانندگان قانون گریز با تخلفات و هنجارشکنی های خود امنیت  و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای متخلف زیر ذره بین پلیس

خودروهای متخلف زیر ذره بین پلیس