مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-15اقتصادي

بهره مندی سرمایه گذاران از امتیازات گمرکی در منطقه اقتصادی سمنان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: به دنبال ایجاد شرایط مناسب و بهره مندی متقاضیان سرمایه گذاری از خدمات و امتیازات گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی سمنان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن آل بویه عصر امروز در نشستی با کارشناسان سازمان گمرک ایران که با حضور مهدی سلامتی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان و علی سعدالدین، مدیرکل گمرک استان سمنان به منظور بررسی استقرار گمرک و اخذ کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان برگزار شد، به آخرین وضع منطقه اقتصادی سمنان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اقدامات موردنیاز برای استقرار گمرک و اخذ کد گمرکی به منظور راه اندازی واحدهای صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سمنان انجام می شود.

آل بویه تصریح کرد: مناطق ویژه اقتصادی با توجه به شرایط خاص و ممتازی که در ابعاد مختلف برای آن پیش بینی شده و برخی مشوق ها و تسهیل گری های ویژه سرمایه گذاری و همچنین هزینه های گمرکی برای هر سرمایه گذار یک فرصت مغتنم محسوب می شود.

وی تأکید کرد: به دنبال ایجاد شرایط مناسب و بهره مندی متقاضیان سرمایه گذاری از خدمات و امتیازات گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی سمنان هستیم.

وی بیان کرد: طی ماه های اخیر چند سرمایه گذار با تولیدات شاخص متقاضی سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سمنان بودند و امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی سرمایه گذاران از امتیازات گمرکی در منطقه اقتصادی سمنان

بهره مندی سرمایه گذاران از امتیازات گمرکی در منطقه اقتصادی سمنان