مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-15اقتصادي

عملیات احداث متروی پردیس به زودی آغاز می شود


وزیر راه و شهرسازی از امضای تفاهم نامه با شهرداری تهران برای تکمیل فوری متروی پرند خبر داد.

- ، محمد اسلامی در حاشیه آیین افتتاح ایستگاه های اقدسیه و مرزداران متروی تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز شهرداری تهران و شرکت مترو توانستند آخرین حلقه خط 3 مترو که ایستگاه اقدسیه است را به بهره برداری رسانده و این خط را تکمیل کنند.

خط 6 مترو را نیز به چهار فاز تقسیم کرده اند و امروز ایستگاه مرزداران که یک ایستگاه پر مسافر است و امکان جذب روزانه 35 هزار مسافر را دارد، به بهره برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خطوط مترو هم در داخل شهر تهران و هم در حومه یکی از نیازهای مبرم مردم است، به احداث متروی برون شهری اشاره کرد و افزود: وزارت راه و شهرسازی خط مترو به سمت هشتگرد را احداث کرده است، اما امروز قطارها با فاصله زمانی زیاد در این خط حرکت می کنند.

سیگنالینگ این خط تمام شده و به زودی افتتاح می شود، بنابراین ان شاءالله شهرداری و شرکت مترو، زمان حرکت این مسیر را به حداقل نیم ساعت برسانند که مردم هشتگرد بتوانند از ظرفیت مترو به شکل مطلوب بهره مند شوند.

اسلامی ادامه داد: با آقای حناچی تفاهم نامه ای امضا کرده ایم که با یک کار مشترک و فوری خط متروی پرند را تکمیل کنیم تا علاوه بر قطار حومه ای که روزانه 13 تا 14 رام به پرند اعزام دارد، بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث متروی پردیس به زودی آغاز می شود

عملیات احداث متروی پردیس به زودی آغاز می شود