مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-15اقتصادي

کسری بودجه امسال 350 هزار میلیارد تومان پیش بینی می شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کسری بودجه کشور در سال 1400، 350 هزار میلیارد تومان پیش بینی می شود، گفت: باید ظرفیت اقتصاد کشور را در جهت تولید ارز دیجیتال به کار بگیریم و با اتخاذ سیاست های درست در حوزه ارز دیجیتال می توانیم 3 تا 4 میلیارد دلار به .

- ایسنا/اصفهان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کسری بودجه کشور در سال 1400، 350 هزار میلیارد تومان پیش بینی می شود، گفت: باید ظرفیت اقتصاد کشور را در جهت تولید ارز دیجیتال به کار بگیریم و با اتخاذ سیاست های درست در حوزه ارز دیجیتال می توانیم 3 تا 4 میلیارد دلار به منابع ارزی کشور اضافه کنیم.

محمدرضا پورابراهیمی، عصر امروز (شنبه-25 اردیبهشت ماه) در نشستی با عنوان تبیین ابعاد اقتصادی دولت آینده که به همت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و همکاری دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون شرایط ویژه ای در وضعیت اقتصادی کشور داریم، به طوری که داده ها و آمار اقتصادی مناسب نیست.

وضعیت درآمد ملی از سال 1392 تا 1399 به طور سالانه پنج درصد کاهش یافته و پس انداز ملی نیز از سال 92 تا 99 همین مقدار کاهش داشته است.

وی افزود: در بحث مدیریت سرمایه نیز خوب عمل نکرده ایم و شاخص بهره وری از سال 1392 تاکنون منفی شده است که انتظار داریم در حوزه بهره وری بهتر عمل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری بودجه امسال 350 هزار میلیارد تومان پیش بینی می شود

کسری بودجه امسال 350 هزار میلیارد تومان پیش بینی می شود