مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-05-15سياسي

جلیلی: برخی سخنان نشان داد نمایش نمی تواند جای کار واقعی را بگیرد + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی باحضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

سعید جلیلی با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات مهم هستیم گفت: - وی تاکید کرد: در این انتخابات نباید لفاظی ها در آن به مسائل اصلی مردم برتری پیدا کند چرا که نمایش نمیتواند جای کار اصلی را بگیرد چرا که اگر ما به کار نرسیم نمایش تبدیل به کار می شود و برای مردم سودی ندارد.

وی گفت: در فضای انتخابات نباید کسانی با حرف های سست و تمایلات مقطعی فضای انتخابات را از مسیر اصلی خارج کنند.

وی گفت: در 4 سال آینده نباید حرکت کشور به شکلی باشد که کشور پیشرفتی نداشته باشد از این رو باید در عرصه انتخابات به یک رویکرد دقیق برسیم.

جلیلی تصریح کرد: مردم باید خودشان فضای انتخابات را اداره کنند و نباید اجازه دهند که دوقطبی های کاذب جای رویکرد های اصلی را بگیرد و مردم باید بدانند ما در پیش رو نکات بسیاری داریم، اما مهم این است که باید نامزد های انتخاباتی این را بدانند که ما برای 4 سال گذشته کدام مسائل را اولویت قرار می دهیم از این رو کسی که می آید باید بداند که اختیارات و مسئولیت ها چیست؟ جلیلی تاکید کرد: ما یک نقشه راه می خواهیم و کسی که میخواهد 4 سال آینده کشور را اداره کند باید نقشه راه مهمی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: برخی سخنان نشان داد نمایش نمی تواند جای کار واقعی را بگیرد + فیلم

جلیلی: برخی سخنان نشان داد نمایش نمی تواند جای کار واقعی را بگیرد + فیلم