مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-15سياسي

اردوهای هفت اقلیم یکی از دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار گفت: اردوهای هفت اقلیم که یکی از دستاوردهای مهم کنگره شهدای استان است می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی و به شکل محدود انجام شود.

- ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر شنبه در نشست فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان مرکزی با موضوع ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: این ایام یادآور عملیات بزرگ بیت المقدس است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که این عملیات علاوه بر اینکه توانست آینده ای روشن برای انقلاب اسلامی ترسیم کند جایگاه ایران اسلامی در عرصه بین الملل را ارتقا داد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: حساسیت و تلاش های نیروهای مسلح استان در همه رده ها و یگان ها در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قابل تقدیر است و خوشبختانه تجربه بسیار موفقی در سال های گذشته برای اجرای برنامه های مشارکتی در اختیار است.

هم افزایی و وحدت خوبی در میان نیروهای مسلح استان وجود دارد وی ادامه داد: امروز هم افزایی و وحدت خوبی در میان نیروهای مسلح استان وجود دارد که به برکت شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به وجود آمده و باید از این وحدت و هم افزایی در راستای اجرای برنامه های دفاع مقدس به خوبی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای هفت اقلیم یکی از دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است

اردوهای هفت اقلیم یکی از دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است