مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-15سياسي

جلیلی: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه های خود را در معرض آزمون مردم قرار دهند


یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می تواند فضای انتخابات را مدیریت کند خود مردم هستند و نامزدهای انتخاباتی باید برنامه های خود را در معرض آزمون مردم قرار دهند.

- یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می تواند فضای انتخابات را مدیریت کند خود مردم هستند و نامزدهای انتخاباتی باید برنامه های خود را در معرض آزمون مردم قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی پس از ثبت نام به عنوان یکی از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در آستانه انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز برای کشور هستیم ، اظهار کرد: باید برای 4 سال آینده مبتنی بر 8 سال قبل برنامه داشته باشیم ؛ چراکه 8 سال در کشور گذشت و طی این 8 سال راههای غلط و پر هزینه ای ارائه شد که به مردم فشار وارد شد.

وی افزود: طی 8 سال قبل متاسفانه نه تنها فشاری از مردم کم نشد بلکه فشارها را مضاعف شد.

امیدوارم انتخابات پیش رو پر شور و بی اضطراب و عرصه ای برای آشنایی مردم با نامزدها و برنامه ها باشد و امیدوارم این انتخابات عرصه آشنایی مردم با برنامه ها باشد نه عرصه اغوا.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می تواند فضای انتخابات را مدیریت کند خود مردم هستند و نامزدهای انتخاباتی باید بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه های خود را در معرض آزمون مردم قرار دهند

جلیلی: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه های خود را در معرض آزمون مردم قرار دهند