مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-05-15سياسي

نمایندگان مطالبه گر دغدغه های مردم در مجلس باشند


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه یکی از رسالت های نمایندگان مطالبه گری دغدغه های مردم در مجلس است، گفت: در سال های اخیر روح مطالبه گری نمایندگان گیلان کمرنگ بوده است.

- ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در دیدار مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه تلاش نمایندگان باید در عرصه های ملی، استانی و شهرستانی باشد، اظهار کرد: قطعاً برنامه ریزی و مدیریت نمایندگان در عرصه های کلان اجتماعی تأثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه وجود برنامه از سوی نمایندگان افق روشنی برای استان گیلان رقم خواهد شد، افزود: یکی از عرصه ها مهم نمایندگان تأیید و رد صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستاها که در آن در کنار سخت گیری و جدیت باید سعه صدر نیز داشته باشند.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه در گزینش افراد حال فعلی داوطلبان باید مد نظر قرار گیرد، گفت: البته این بدان معنا نیست که سابقه فعالیتی این افراد تأثیرگذار نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید بسترهای حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی فراهم شود، اظهار کرد: تشکیل اتاق اندیشه ورز در سطح شهرستان از سوی نمایندگان و بهره گیری از ظرفیت های دانشگاه و حوزه برای مشارکت در تصمیم های کلان کشوری، استانی و شهرستان حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مطالبه گر دغدغه های مردم در مجلس باشند

نمایندگان مطالبه گر دغدغه های مردم در مجلس باشند