مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-15سياسي

باد شدید دلیل کندی مهار آتش جنگل باشت


مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون شاهد وزش باد شدید در منطقه محل آتش سوزی هستیم که مهار آتش را با کُندی مواجه کرده است.

محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی جنگل ها در دو نقطه از شهرستان باشت افزود: از ساعت 17 عصر پنجشنبه آتش سوزی منطقه لار در شهرستان با شروع شد که نیروهای فرمانداری، بخشداری، نیروهای مردمی، ادارات مختلف و سپاه به سمت محل آتش سوزی بسیج شدند.

وی اظهارکرد: صبح روز جمعه آتش سوزی در یک مرحله مهار شد اما به علت وزش باد شدید بعد از ظهر روز جمعه دوباره شعله ور شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اکیپ های مختلفی از شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تیپ 48 فتح استان و گروه های کمکی از شهرستان های همجوار جهت مهار این آتش سوزی به منطقه اعزام شدند.

محمدی تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز 3 بالگرد، یک بالگرد از سوی هلال احمر و دو بالگرد از سوی هوافضای سپاه به این منطقه جهت کمک به مهار آتش سوزی ها اعزام شده است.

وی ادامه داد: بالگرد هلال احمر تاکنون 7 سورتی پرواز جهت انتقال نیروهای امدادی به ارتفاعات محل آتش سوزی انجام داده و همچنین یک بالگرد سپاه جهت کمک به آتش سوزی منطقه پیچاب به این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد شدید دلیل کندی مهار آتش جنگل باشت

باد شدید دلیل کندی مهار آتش جنگل باشت