مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-15سياسي

حکم رهبری را مدال افتخار می دانم/ تا شهادت خاک پای مستضعفان می مانم


رییس بنیاد مستضعفان همزمان با آخرین روز ثبت نام ریاست جمهوری 1400 ضمن تشکر از مردم تاکید کرد که حکم رهبری (برای انتصاب در ریاست بنیاد مستضعفان) را مدال افتخار می دانم.

- رییس بنیاد مستضعفان همزمان با آخرین روز ثبت نام ریاست جمهوری 1400 ضمن تشکر از مردم تاکید کرد که حکم رهبری (برای انتصاب در ریاست بنیاد مستضعفان) را مدال افتخار می دانم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید پرویز فتاح همزمان با آخرین روز ثبت نام ریاست جمهوری 1400، با تشکر از ابراز لطف اقشار مختلف جامعه برای حضور در انتخابات پیش رو، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: سرباز نظام، خادم و خاک پای مردم خصوصا مستضعفان تا شهادت فی سبیل الله باقی خواهم ماند.

در متن پست رییس بنیاد مستضعفان آمده است: یُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ با تشکر از ابراز لطف اقشار مختلف جامعه، همانطور که پیش از این نیز عرض کردم، حکم رهبری عزیز انقلاب را مدال افتخار می دانم و ان شاالله سرباز نظام، خادم و خاک پای مردم خصوصاً مستضعفان تا شهادت فی سبیل الله باقی خواهم ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تیرماه سال 98 با صدور حکمی پرویز فتاح را به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم رهبری را مدال افتخار می دانم/ تا شهادت خاک پای مستضعفان می مانم

حکم رهبری را مدال افتخار می دانم/ تا شهادت خاک پای مستضعفان می مانم