مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-15سياسي

32 شرکت دانش بنیان در تلاش برای پیشرفت فناوری های نوین؛ کدامند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سوال اینجاست که فناوری های نوین از چه زمانی وارد زندگی انسان شدند؟ آیا این فناوری های فقط آمده اند تا زندگی آدم را راحت تر و آسان تر کنند؟ یا اینکه آن ها پاسخ به سوالات بی .

- 32 شرکت دانش بنیان در تلاش برای پیشرفت فناوری های نوین؛ کدامند؟ 32 شرکت دانش بنیان و خلاق در کشور که در مسیر توسعه فناوری های نوین گام برمی دارند با تلاش معاونت علمی و فناوری، شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سوال اینجاست که فناوری های نوین از چه زمانی وارد زندگی انسان شدند؟ آیا این فناوری های فقط آمده اند تا زندگی آدم را راحت تر و آسان تر کنند؟ یا اینکه آن ها پاسخ به سوالات بی شمار انسان ها و انگیزه ادامه حیات برای بشر هستند؟در تعریفی ساده، فناوری های نوین را ادامه همان تکنولوژی های قدیمی می دانند که پیشرفته تر شده و با نوآوری ها و خلاقیت هایی در حوزه های مختلف فناوری همراه است.

در واقع فناوری های نوین و به کارگیری آن ها در چرخه زندگی روزمره و کسب و کار، فرصت های تازه ای را پیش روی ما قرار داده است و توانایی های ذهنی و فیزیکی ما را دو چندان خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 شرکت دانش بنیان در تلاش برای پیشرفت فناوری های نوین؛ کدامند؟

32 شرکت دانش بنیان در تلاش برای پیشرفت فناوری های نوین؛ کدامند؟