مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-15سياسي

تلاش حداکثری برای حضور پرشور مردم در انتخابات صورت گیرد


رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ملت بزرگ ایران اسلامی افزود: دشمنان با استفاده از ترفندهای مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در صحنه و مشارکت در امور هستند و این نکته هوشیاری هرچه بیشتر مسئولان و وحدت و همدلی مردم بزرگوار را می طلبد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ملت بزرگ ایران اسلامی افزود: دشمنان با استفاده از ترفندهای مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در صحنه و مشارکت در امور هستند و این نکته هوشیاری هرچه بیشتر مسئولان و وحدت و همدلی مردم بزرگوار را می طلبد.

غلامعلی صادقی در جمع مدیران استان خراسان رضوی بر لزوم تلاش حداکثری مسئولان با هدف حضور پرشور شهروندان در انتخابات پیش رو با محوریت وحدت بخشی، امیدآفرینی، قانون گرایی و اخلاق مداری تأکید کرد.

بر پایه همین گزارش رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی که در جلسه این ستاد و در جمع مسئولان استان سخن می گفت با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی گفت: مهمترین مسأله در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری شهروندان گرانقدر در چارچوب اخلاق و قانون است و مسئولان مکلفند از تمام ظرفیت ها در این زمینه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش حداکثری برای حضور پرشور مردم در انتخابات صورت گیرد

تلاش حداکثری برای حضور پرشور مردم در انتخابات صورت گیرد