مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-15اجتماعي

زمان و نحوه برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو اعلام شد


سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه برگزاری آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره های 159 تا 166 اطلاعیه داد.

- ، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو می رساند، دوره های 159 تا 166 آزمون فوق به روش الکترونیکی، مطابق جداول ذیل (زمانبندی و محل مراکز برگزاری) برگزار خواهد شد.

آن دسته از افرادی که متقاضی شرکت در آزمون هستند، می توانند در زمان مقرر که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی (http://tolimo.

sanjesh.

org) اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

جدول زمان بندی آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو در نیم سال اول عنوان و آدرس مراکز محل برگزاری آزمون یادآوری 1: متقاضیان لازم است منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت نام آن را انتخاب کرده اند، مراجعه کنند و در سایر مراکز از آنها آزمون به عمل نخواهد آمد.

یادآوری 2: متقاضیان برای شرکت در جلسه آزمون باید ساعت: 7:30 صبح روز آزمون، به مرکز برگزاری که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اند مراجعه کنند.

شروع فرآیند آزمون در ساعت 8:00 صبح روز برگزاری خواهد بود و متقاضیان باید نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون در محل حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان و نحوه برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو اعلام شد

زمان و نحوه برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو اعلام شد