مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-15ورزشي

مسابقات فوتبال خیابانی جام رمضان در محله «هرندی »


شهردار منطقه 12 از برگزاری فوتبال خیابانی جام رمضان 1400 در محله هرندی خبر داد و گفت: فوتبال خیابانی با دستورالعمل خاص یک تیم حرفه ای، توسط شهرداری منطقه 12 ثبت فیفا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس؛ علی محمد سعادتی، شهردار منطقه گفت: در مسابقات فوتبال خیابانی جام رمضان 1400 که در محله هرندی به اجرا درآمد، حدود 300 کودک در دو رده سنی 12 تا 15 سال و 15 تا 18 سال به صورت گروهی مسابقه دادند و تیم های برتر نیز روز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه و هم زمان با عید سعید فطر پس از طی مرحله حذفی، مسابقات رده بندی و فینال را برگزار کردند.

وی با تأکید بر توجه ویژه همه مسؤولان به محلات کم برخورداری نظیر محله هرندی به منظور تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی یادآور شد: سال گذشته نیز توفیق آن را داشتیم که در این محله مسابقات کودکان کار تهران را به میزبانی منطقه 12 در دو گروه دختران و پسران برگزار کنیم و شاهد نتایج درخشان آن باشیم.

شهردار قلب طهران نوید طراحی فوتبال خیابانی با فرمت جدید را داد و بیان کرد: در فرمت جدید، متراژ زمین، اندازه دروازه ها و قوانین بازی برای نخستین بار در ایران با همراهی تیم حرفه ای طراحی شده؛ به این ترتیب که افراد در تیم های سه نفره در زمینی با متراژ مشخص، بدون دروازه بان و در دو تایم هفت دقیقه ای با دستورالعمل مناسب برای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات فوتبال خیابانی جام رمضان در محله «هرندی »

مسابقات فوتبال خیابانی جام رمضان در محله «هرندی »