مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-15اقتصادي

60 درصد اتوبوس های تهران فرسوده است/کمبود 1500 واگن مترو


معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه مترو پایتخت 1500 واگن کمبود دارد و 60 درصد اتوبوس ها نیز فرسوده هستند، گفت: حمایت دولت برای توسعه حمل و نقل عمومی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم رونمایی از دو ایستگاه اقدسیه و مرزداران در خط 3 و 6 مترو تهران اظهار داشت: برخی مطرح می کنند که ایستگاه های جدیدی که در این دوره از مدیریت شهری افتتاح می شوند در دوره های قبل 99 درصد تمام شده بود در حالی که این چنین نیست و ما ایستگاه اقدسیه را در شرایط 55 درصدی و ایستگاه مرزداران را در شرایط 34 درصدی تحویل گرفتیم.

وی گفت: بسیاری از مصالح و تجهیزات استفاده شده در گذشته در این ایستگاه ها مستهلک شده بنابراین آن را تعویض کردیم و با  حمایت شورای کنونی افتتاح ها در دست انجام بوده و صورت گرفته است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: پایتخت 1500 واگن مترو کسری دارد و ما نتوانسته ایم اقتصاد حمل و نقل شهری را به هیچ شکلی اصلاح کنیم اگر دولت کمک نکند شاید بیش از 25 سال طول خواهد کشید که مشکل توسعه مترو تهران برطرف شود.

هاشمی بیان داشت: هوای پاک حق شهروندان است و از دولت انتظار داریم که خارج از نگاه سیاسی به این پروژه اقتصادی و ملی توجه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد اتوبوس های تهران فرسوده است/کمبود 1500 واگن مترو

60 درصد اتوبوس های تهران فرسوده است/کمبود 1500 واگن مترو