مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-15بين الملل

تظاهرات هزاران نفری استرالیا در همبستگی با فلسطین و محکومیت «یوم النکبه»


هزاران نفر از مردم شهر سیدنی استرالیا با شرکت در تظاهراتی بزرگ با مردم فلسطین ابراز همبستگی و یوم النکبه را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از شهروندان در شهر سیدنی استرالیا در همبستگی با مردم فلسطین و محکوم کردن یوم النکبه دست به تظاهرات زدند.

به نوشته روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد ، مهرین فاروغی سناتور استرالیایی ضمن سخنرانی در این تجمع عظیم گفت: آنچه اکنون در فلسطین می گذرد، اتفاقی کوچک نیست بلکه بخشی از یک الگوی بزرگ تر برای نابود کردن جان و زندگی فلسطینی ها است .

شرکت کنندگان در این تظاهرات بزرگ، به زبان های عربی و انگلیسی شعارهایی نظیر فلسطین را آزاد کنید ، به اشغال گری خاتمه دهید و از رود تا دریا، فلسطین آزاد خواهد شد سر دادند.

این تظاهرات با حضور گسترده نیروهای پلیس همراه بود و در چند مورد درگیری هایی میان نیروهای پلیس و شرکت کنندگان رخ داد.

اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا هفته گذشته همسو با کشورهای غربی به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته و گفت: اسراییل بدون شک حق دفاع از خود و مردمش را دارد و مردم فلسطین نیز به شکلی برابر، باید بتوانند در امنیت زندگی کنند .

روز گذشته (جمعه) نیز پلیس کپنهاگ پایتخت دانمارک روز جمعه به جمعیتی که برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین در خیابان های این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات هزاران نفری استرالیا در همبستگی با فلسطین و محکومیت «یوم النکبه»

تظاهرات هزاران نفری استرالیا در همبستگی با فلسطین و محکومیت «یوم النکبه»