مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-15فناوري

سرعت بخشی به خدمات پستی تحقق یافت


در حال حاضر با افزایش تعداد مرسولات پستی در نتیجه شیوع ویروس کرونا و خریدهای آنلاین، ظرفیت شبکه پستی توسعه یافته و هوشمندسازی به عنوان یک ضرورت در شرکت ملی پست با اولویت راه اندازی و گسترش هاب های منطقه ای در جریان است.

- در حال حاضر با افزایش تعداد مرسولات پستی در نتیجه شیوع ویروس کرونا و خریدهای آنلاین، ظرفیت شبکه پستی توسعه یافته و هوشمندسازی به عنوان یک ضرورت در شرکت ملی پست با اولویت راه اندازی و گسترش هاب های منطقه ای در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این محمد جواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در دیدار با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت ملی پست، ضمن تقدیر از مجموعه پست برای خدمات رسانی در ایام کرونایی بر آغاز هوشمندسازی و افزایش کیفیت رساندن بسته های پستی به در منازل تاکید داشته است، از این رو به گفته مدیرعامل شرکت ملی پست استمرار تحول دیجیتال و طراحی خدمات جدید پستی همچنان به عنوان مهمترین اولویت سال جاری شبکه پستی کشور به جدیت دنبال می شود.

درهمین راستا معاون وزیر ارتباطات از بازنگری در عملیات پستی و توسعه زیر ساخت ها گفت.

رمضانعلی سبحانی فر تجهیز مراکز تجزیه مبادلات در تهران و استان ها در سال 1399 برای افزایش سرعت ارسال مرسولات را به عنوان یکی از اقدامات این حوزه نام برده و از اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت بخشی به خدمات پستی تحقق یافت

سرعت بخشی به خدمات پستی تحقق یافت