مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-15فناوري

تمام کاربردهای گیفت کارت اپل را اینجا بخوانید


معرفی گیفت کارت اپل گیفت کارت اپل یا itunes gift card از محبوب ترین گیفت کارت ­های دنیای امروز است که در اپ استور آیتونز، آی بوک استور، مک آپ استور استفاده می­شود و روی دستگاه­هایی مثل آیفون، آیپد، آیپاد و مک کارایی دارد.

گیفت کارت اپل در مقادیر 10، 15، 25، 50 و 100 دلاری و در برخی موارد بیش از 500 دلار هم به فروش می­رسد.

از محبوب ترین و پرطرفدارترین گیفت کارت­ های آیتونز، می­توان به نوع آمریکایی آن اشاره کرد که حتی در کشورهایی مثل کانادا، انگلستان، استرالیا، و گاهی در ایران خریداری و شارژ می­شود.

با خرید گیفت کارت اورجینال آیتونز این امکان را دارید تا به بهترین خدمات الکترونیکی نظیر کتاب، بازی، فیلم، موزیک، برنامه و .

دسترسی داشته باشید.

این گیفت کارت­ ها به دو صورت فیزیکی و الکترونیکی توسط شرکت اپل ارائه می­شوند که در هر دو صورت باید هنگام خرید، حواستان را جمع کنید؛ زیرا گیفت کارت­ های خریداری شده با کردیت کارت­های دزدی در ایران زیاد شده که در صورت استفاده از آنها، شرکت اپل اکانت شما را بلاک می­کند! چطور گیفت کارت اپل را فعال کنیم؟ گیفت کارت اپل مثل هر گیفت کارت دیگری، به صورت یک کد ارائه می شود که پس از وارد کردن این کد، اپل ایدی به میزان همان مبلغ روی کارت، شارژ می­شود و کاربر قادر است به اندازه همان مبلغ خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کاربردهای گیفت کارت اپل را اینجا بخوانید

تمام کاربردهای گیفت کارت اپل را اینجا بخوانید