مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-15اقتصادي

60 درصد جمعیت بالای 80 سال نهاوند واکسینه شدند


بیش از 60 درصد جمعیت سنی 80 سال به بالا در شهرستان نهاوند واکسینه شدند.

- علی احسان خویشوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: از ابتدای شروع اجرای طرح واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در نهاوند، تا کنون بیش از 60 درصد این گروه سنی نسبت به زدن واکسن اقدام کرده و مابقی هم به تدریج در حال مراجعه به مراکز اجرای طرح هستند.

وی افزود: در شهرستان نهاوند مجموعا بیش از 3 هزار و 600 نفر جمعیت بالای 80 سال سن وجود دارد که تا کنون نزدیک به 2 هزار نفر آنان با مراجعه به مراکز اجرای طرح نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده اند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند با اشاره به آغاز اجرای واکسیناسیون گروه سنی 75 تا 80 سال در این شهرستان گفت: با وجود شروع طرح واکسیناسیون این گروه سنی در سطح کشور هنوز رسما هیچ ابلاغی برای شروع واکسیناسیون به شهرستان اعلام نشده که البته به محض شروع طرح آین آمادگی را داریم که تمام افراد را مطابق با پیامک های که برای آنان ارسال می شود واکسینه کنیم.

وی جمعیت گروه سنی 75 تا 80 سال این شهرستان را 3 هزار و 600 نفر اعلام کرد و گفت: به منظور تحت پوشش قرار دادن افراد بیشتری از گروههای واجد شرایط و سرعت در اجرای طرح، 10 مرکز در سطح شهرستان و روستاهای بزرگ تشکیل شده که واجدین شرایط می توانند برابر با اعلام پیامکی که از طرف مرکز بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد جمعیت بالای 80 سال نهاوند واکسینه شدند

60 درصد جمعیت بالای 80 سال نهاوند واکسینه شدند