مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-15بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین: سکوت در برابر کشتار «الشاطئ» ممکن نیست


ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه «الشاطئ» و قتل عام دو خانواده فلسطینی، خواستار حمایت جامعه جهانی از ملت فلسطین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر در به شهادت رساندن 10 فلسطینی از دو خانواده ابوحطب و الحدیدی را محکوم و تأکید کرد که سکوت در برابر این جنایت ممکن نیست.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه با بمباران اردوگاه الشاطئ در غرب نوار غزه 10 فلسطینی از دو خانواده ابوحطب و الحدیدی (هشت کودک و دو زن) را به شهادت رساند.

در این بیانیه آمده است که جنگ اسراییل علیه ملت فلسطین از 73 سال پیش تاکنون ادامه داشته و آخرین مورد آن نیز کشتار خانواده ابوحطب اعم از کودکان و زنان است و رژیم اشغالگر مسئول پیآمدهای این جنایت هاست.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا )، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تأکید کرد که هر گونه سخنی مبنی بر اینکه اسراییل حق دفاع از خود دارد، باعث تحریک این رژیم به استمرار قتل می شود و چراغ سبزی برای این رژیم برای تداوم تجاوزات، استمرار عملیات کوچاندن اجباری فلسطینیان، تخریب خانه ها و آواره کردن شهروندان فلسطینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین: سکوت در برابر کشتار «الشاطئ» ممکن نیست

تشکیلات خودگردان فلسطین: سکوت در برابر کشتار «الشاطئ» ممکن نیست