مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-15ورزشي

عزیزی خادم: با خاطیان حواشی اخیر بدون مصلحت اندیشی برخورد جدی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال افزایش اشتباهات داوری و رفتار و گفتارهای خارج از اخلاق حرفه ای در جامعه فوتبال ایران و مسابقات مختلف لیگ، - رییس فدراسیون فوتبال دستور رسیدگی ویژه به حواشی دیدار های اخیر لیگ برتر را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال افزایش اشتباهات داوری و رفتار و گفتارهای خارج از اخلاق حرفه ای در جامعه فوتبال ایران و مسابقات مختلف لیگ، رییس فدراسیون فوتبال در دستوری ویژه به کمیته انضباطی و سرپرست کمیته داوران خواهان برخورد قانونی با عوامل این ناهنجاری ها شد.

شهاب الدین عزیزی خادم در نامه رسمی به رییس کمیته انضباطی ضمن تاکید بر اهمیت خشونت زدایی و سالم سازی فضای فوتبال کشور شامل اماکن ورزشی، فضای رسانه ای، شبکه های اجتماعی و احترام به داوری و روح جوانمردی مسابقات، دستور داده در اسرع وقت و بدون مصلحت اندیشی، مطابق با آیین نامه انضباطی فدراسیون با خاطیان در هر جایگاهی برخورد قانونی صورت بگیرد.

گفتنی است با دستور ریاست فدراسیون، کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به حواشی و درگیری های اخیر فوتبال کشور، باید ترتیبی اتخاذ کند که از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی خادم: با خاطیان حواشی اخیر بدون مصلحت اندیشی برخورد جدی شود

عزیزی خادم: با خاطیان حواشی اخیر بدون مصلحت اندیشی برخورد جدی شود