مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-15ورزشي

درخشش دانش آموزان قزوین در لیگ علمی پایا


رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: سال گذشته دانش آموزان بسیجی استان قزوین در مسابقات پایا شرکت کردند و با کسب مدال های طلا، - نقره و برنز افتخار آفرینان استان قزوین شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین سرهنگ محمد سرباز با اشاره به درخشش دانش آموزان قزوینی در لیگ علمی پایا اظهار کرد: مسئله علم و دانش یک مبحث بسیار مهم بوده که همواره به عنوان بزرگترین محورهای راهبردی و اجرایی بسیج به ویژه بسیج دانش آموزی قرار گرفته است چرا که لازمه پیشرفت و تعالی یک کشور در تعلیم و تربیت گره خورده است.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین اذعان کرد: سازمان بسیج دانش آموزی طی سال های متمادی برای شناسایی نخبگان علمی استان و کشور مسابقات علمی لیگ پایا را در سطح جهان اسلام برگزار می کند تا دانش آموزان با تشکیل گروه های پنج نفره در کنار یکدیگر به تبادل مباحث علمی پرداخته و در مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: سال گذشته دانش آموزان بسیجی استان قزوین در این مسابقات بزرگ شرکت کردند و با کسب مدال های طلا، نقره و برنز افتخار آفرینان استان قزوین شدند.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا چهاردهمین دوره مسابقات لیگ علمی پایا با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی و ورود 72 تیم به مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموزان قزوین در لیگ علمی پایا

درخشش دانش آموزان قزوین در لیگ علمی پایا