مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-15پزشكي

بازگشایی صنوف ایلام در شرایط کرونایی تبعیض آمیز نباشد


مدیرکل بازرسی استان ایلام با اشاره به اینکه بازگشایی صنوف ایلام در شرایط کرونایی تبعیض آمیز نباشد، گفت: روند واکسیناسیون باید بهبود پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان تاکید کرد و افزود: باید از طریق همکاری و بسیج نیروهای مختلف پزشکی، بهداشتی، روانشناسی و جامعه شناسی کار پایش محلات، برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از قبیل میزان آسیب پذیری، تاب آوری افراد، سن مبتلایان و… تشکیل و نتایج حاصل از آن در اختیار مرکز کشور قرار گیرد.

اصلانی در ادامه با اشاره به لزوم همکاری سازمان های مختلف استان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، تاکید کرد: نیاز است دو دستگاه راهداری و شهرداری همکاری بیشتری برای موارد پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان داشته باشند.

مدیرکل بازرسی استان با تاکید بر بهبود روند واکسیناسیون افراد اظهار داشت: استقبال از واکسیناسیون کادر درمان و پزشکی استان با رشد آماری 62 و 68 درصدی، دارای پیامد مثبت کاهش بار روانی در بین اقشار مختلف مردم خواهد بود.

اصلانی با اشاره به رفتار تبعیض آمیز در بازگشایی برخی صنوف همچون باشگاه داران و ایجاد ذهنیت منفی در بین اصناف و بازاریان استان تاکید کرد: لازمه رفع فضای منفی ایجاد شده در تناسب با گروه های مختلف صنفی، اطلاع رسانی رد این مسئله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی صنوف ایلام در شرایط کرونایی تبعیض آمیز نباشد

بازگشایی صنوف ایلام در شرایط کرونایی تبعیض آمیز نباشد