مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-15سياسي

نماینده مجلس: گردشگری عامل شیوع ویروس کرونا نیست


رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گردشگری به واسطه رعایت پروتکل های بهداشتی در مجامع مختلف پذیرش مسافر عامل شیوع ویروس کرونا نیست افزود: باید تلاش کنیم که گردشگری ایمن و سلامت محور را با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کشور توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدرضا دشتی اردکانی روز شنبه در دیدار سرمایه گذاران و فعالان گردشگری جزیره کیش با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: همه گیری کرونا باعث بروز خسارت های گسترده به بخش های مختلف کشور از جمله گردشگری شده است و باید تدبیری اندیشیده شود تا بتوانیم با ارایه راهکارهای مختلف این مساله را کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: انتظار می رود همانند کشورهای مختلف که صنعت گردشگری خود را فعال کرده اند با همکاری منولیان از جمله وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ارایه راهکارهای مناسب این صنعت در کشور جمهوری اسلامی نیز فعال شود.

رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: معتقدیم با توجه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی فعالان بخش گردشگری این بخش کمترین نقش را در شیوع ویروس کرونا دارد.

وی اشاره به وجود برخی مشکلات در بخش ورود توریسم خارجی به کشور اظهار داشت: هم اکنون در حال رایزنی با بخش های مختلف هستیم تا بتوانیم آن چهره ناشایستی که از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: گردشگری عامل شیوع ویروس کرونا نیست

نماینده مجلس: گردشگری عامل شیوع ویروس کرونا نیست