مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-15سياسي

مراسم های شادی و عزا و حضور در پارک ها، چالش های مقابله با کرونا در ایلام


برگزاری مراسم های عزا و عروسی، حضور در بوستان ها و آرامستان ها همچنان چالش های موجود بر سر راه مدیریت کرونا هستند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: برگزاری مراسم های عزا و عروسی، حضور در بوستان ها و آرامستان ها همچنان چالش های موجود بر سر راه مدیریت کرونا هستند.

محمد نوذری در هفتادمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: در مدیریت کرونا و روند خیزهای افزایشی و کاهشی در پیک های چهارگانه کرونا همواره دو مولفه اصلی دولت و ملت برهم اثرگذار بوده اند.

وی با اشاره به وضعیت شکننده و جهش های ویروس کرونا و اینکه هر لحظه ممکن است وارد پیک پنجم بشویم، گفت: رسانه ها کمک کنند با آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب با ایام کرونا، رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره در دستور کار قرار گیرد تا زمینه ای برای غلبه بر بیماری کرونا فراهم آید.

استاندار ایلام با بیان اینکه واکسیناسیون یک فرایند عمومی و ضرورت اساسی برای ایمن سازی جامعه است، از رسانه ها خواست با آگاه سازی زمینه انجام واکسیناسیون در گروه های مختلف را به وجود آورند.

نوذری تصریح کرد: برگزاری مراسم های عزا و عروسی، حضور در پارک ها و بوستان های شهری و حضور در آرامستان ها همچنان چالش های مدیریت کرونا هستند که فرمانداران باید توجه لازم را داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم های شادی و عزا و حضور در پارک ها، چالش های مقابله با کرونا در ایلام

مراسم های شادی و عزا و حضور در پارک ها، چالش های مقابله با کرونا در ایلام