مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-15سياسي

سرلشکر باقری درگذشت والده حجت الاسلام آل هاشم را تسلیت گفت


رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی، درگذشت والده حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی، درگذشت والده حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز  با سلام و تحیات درگذشت والده مکرمه حضرتعالی و همسر مکرمه حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم  ، مرحومه حاجیه خانم ناظمی   موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.

همت و تلاش های فاطمی آن بانوی مومنه  و صالحه در تربیت فرزندان برومندی چون آن روحانی وارسته و انقلابی که افتخار مردم شریف و مجاهد خطه آذربایجان ، سلسله جلیله روحانیت و بیت شریف آیت ا.

آل هاشم بشمار می روید و در بسط علوم و معارف دینی و فرهنگ انقلاب اسلامی ایفاگر  نقش های سترگ و ارزنده ای هستید، باقی الصالحات آن بانوی شریفه و پرهیزگارخواهد بود.

   با عرض تسلیت مصیبت وارده ، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با حضرت زهرا سلام الله علیها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری درگذشت والده حجت الاسلام آل هاشم را تسلیت گفت

سرلشکر باقری درگذشت والده حجت الاسلام آل هاشم را تسلیت گفت