مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-15اقتصادي

کشف 100 میلیارد تخلف در حوزه نهاده های دامی یزد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد، ازکشف 100 میلیارد و 388 میلیون ریال تخلف در حوزه نهاده های دامی این استان در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، توسعه پایدار با مجموعه ای از شاخص های اجتماعی و اقتصادی سنجیده می شود که از مهمترین آنها شاخص های مربوط به وضعیت غذا و تغذیه است.

  تامین امنیت غذایی در برنامه ریزی توسعه پایدار از مهمترین اهداف و ضرورتها به شمار می رود به طوری که از یک سو شاخص کلی برای سنجش توسعه پایدار و از سوی دیگر شاخصی مهم برای سنجش داده هایی در زمینه فقر، تغذیه، اشتغال، تولید کشاورزی و مواد غذایی، خوداتکایی، مصرف و صادرات محسوب می شود.

کارشناسان و صاحب نظران حوزه اقتصادی بر این عقیده اند که همان اهمیتی را که دو محصول برنج و گندم در کشور دارد نهاده های دامی هم دارند بنابراین باید در زمینه تامین آنها اقدام کرد ضمن این که امسال به سال جهش تولید نام گرفته است و افزایش تولید در بخش گوشت قرمز، تخم مرغ، گوشت مرغ و سایر محصولات دامی در گرو تامین نهاده مورد نیاز است.

محمدرضا علمداری یزدی، رییس سازمان صمت یزد با بیان این که در سال گذشته بیش از 700 واحد عمده و خرد فعال در زمینه نهاده های دامی مورد بازرسی قرار گرفتند، اظهار کرد: برخورد جدی با متخلفین از جمله رویکردهای جدی سازمان صمت استان یزد در حوزه مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 میلیارد تخلف در حوزه نهاده های دامی یزد

کشف 100 میلیارد تخلف در حوزه نهاده های دامی یزد