مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-15اقتصادي

نگرانی کرونایی خندابی ها از طبیعت گردی اراکی ها


خوشبختانه ورود خودروهای غیربومی به شهرستان خنداب بسیار کم است، اما ورود خودروهای با پلاک شهرستان اراک برای استفاده از مناظر طبیعی و تفرجگاه ها نگرانی هایی را ایجاد کرده و آمار ابتلا را افزایش داده است.

- ایسنا/مرکزی فرماندار خنداب گفت: خوشبختانه ورود خودروهای غیربومی به شهرستان خنداب بسیار کم است، اما ورود خودروهای با پلاک شهرستان اراک برای استفاده از مناظر طبیعی و تفرجگاه ها نگرانی هایی را ایجاد کرده و آمار ابتلا را افزایش داده است.

حسن خزایی پور 25 اردیبهشت ماه جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی، افزود: فوتی هایی که به نام شهرستان خنداب در دو هفته اخیر ثبت شده است در مراکز درمانی شهرستان اراک بستری شده بودند.

وی اظهار کرد: تاکنون 1432 دوز واکسن برای افراد واجد شرایط تزریق شده است و در حال حاضر تنها 100 دوز واکسن در شهرستان وجود دارد که انتظار می رود نسبت به تامین واکسن مورد نیاز اقدام شود.

خزایی پور با تقدیر از اختصاص دستگاه اکسیژن ساز به این شهرستان گفت:.

حسین بختیاری فرماندار اراک نیز خواستار اعمال محدودیت های تردد مطابق با رنگ بندی اعلام شده در سطح استان شد و افزود: باید تمامی قوانین و مقررات متناسب با وضعیت فعلی که نارنجی است رعایت شود تا شاهد کاهش ترددهای غیرضروری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کرونایی خندابی ها از طبیعت گردی اراکی ها

نگرانی کرونایی خندابی ها از طبیعت گردی اراکی ها