مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-15سياسي

طوفانی اما توأم با سرگشتگی و حیرانی


آری، عرصه سیاست به یک وجه « پادگان و دادگاه» نیست اما به وجه موکد «باشگاه» هم نیست که اشراف و طبقه ارستوکرات در آن گرد آیند و با مغازله تکنوکراسی و تظاهر به تعقل و اندیشه وریزی فارغ از میدان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، قاسم جعفری عضو هیأت علمی دانشگاه و فعال رسانه ای در یادداشتی درباره حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: آقای علی لاریجانی شخصیت آشنای صحنه سیاست و اجتماع هم وارد کارزار انتخاباتی شد.

چند نکته را می شود بر این رویداد مترتب کرد؛ حضور ایشان برای انتخابات به دلایلی کاملاً قابل پیش بینی و در حد ظن قریب به یقین بود و از حدود 10 ماه پیش صاحب نظرانی بر این بودند که دوگانه رقابتی میدانی و واقعی بین آیت الله رییسی به نمایندگی از جبهه نیروهای انقلاب و دکتر لاریجانی با ژست و دیسیپلین مستقل اما کاملاً متکی و مستظهر به رأی اصلاح طلبی اتفاق خواهد افتاد.

از سویی غیر از این متصور نبود که آقای دکتر لاریجانی که عمری را در مسئولیت های عالیه گذرانده است در جریانات تنازع درون، امساک نفس نماید و ماه ها و سال هایی را از منظر سیاسی زاویه بگزیند و صوفیانه سپری کند.

لذا اینکه ایشان در اولین اظهارنظر پس از ثبت نام بیان کردند: با کسی رایزنی نکرده ام و پس از صحبت اخیر رهبری احساس کرده ام برای حل مشکلات کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفانی اما توأم با سرگشتگی و حیرانی

طوفانی اما توأم با سرگشتگی و حیرانی