مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-15اقتصادي

کاهش آلاینده های زیست محیطی با اجرای طرح«مُد پایدار» در اصفهان


رویداد «مد پایدار» با رویکرد صنایع دستی و محتوای ساخت عروسک های ایران و ملل با تن پوش های قومیتی سنتی و مدرن در حال برگزاری است.

- ، رویداد مد پایدار با رویکرد صنایع دستی و محتوای ساخت عروسک های ایران و ملل با تن پوش های قومیتی سنتی و مدرن در حال برگزاری است.

این رویداد در راستای استفاده از بازیافت صنایع نساجی مؤثر در شرایط بحرانی حاضر هم از لحاظ اقتصادی و پایدار بودن مد و حمایت از قشر نیازمند جامعه و هم توجه ویژه به شعار هوای پاک حق همه ماست برنامه ریزی شده چراکه صنعت مد به عنوان دومین صنعت آلاینده جهان شناخته شده است و ضرورت دارد که ما با بازیافت و بازگشت مجدد مواد به چرخه طبیعت بر اهمیت کاهش آلاینده های زیست محیطی تاکید کنیم.

استفاده از دور ریزهای پارچه و لباس برای احیای لباس اقوام در ابعاد کوچک تر، تقویت کارآفرینی در حوزه هنر و صنعت پوشاک اقوام، همگام کردن مد پایدار با لباس های تاریخی و قومی، ایجاد بستری مناسب برای ارائه توانمندی هنرمندان کشور، شناساندن لباس و سوزن دوزی های به کار رفته در لباس مناطق مختلف با روش های جذاب، نمایش آثار با مضمون عروسک های دست ساز پارچه ای با تن پوش لباس اقوام و شعارهای مخصوص، احیای حس برگرفته شده از تاریخ لباس و اقوام، معرفی آثار برگزیده و صاحب اثر، تشویق و حمایت ویژه از طراحان عروسک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلاینده های زیست محیطی با اجرای طرح«مُد پایدار» در اصفهان

کاهش آلاینده های زیست محیطی با اجرای طرح«مُد پایدار» در اصفهان