مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-15سياسي

روابط عمومی باید انتقال دهنده صادق و بی طرف از کف جامعه به مدیر باشد


استاندار کرمان با اشاره به اینکه روابط عمومی یک حرفه است، گفت: باید انتقال دهنده صادق و بی طرف از کف جامعه به مدیر و از مدیر به جامعه باشد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه روابط عمومی یک حرفه است، گفت: باید انتقال دهنده صادق و بی طرف از کف جامعه به مدیر و از مدیر به جامعه باشد.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز 25 اردیبهشت ماه در نشست با اعضای هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان با تبریک فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: اطلاع رسانی و روابط عمومی کار سختی است.

وی افزود: کرمان می تواند به عنوان پایلوت در ارتقاء روابط عمومی در حوزه های مختلف و کارآمدتر کردن حوزه روابط عمومی نقش موثر ایفا بکند و شورا با ترکیب، سطح تحصیلات و تجارب افراد می تواند اقدامات هدفمندی در این زمینه انجام بدهد.

زینی وند با اشاره به اینکه مدیری که اهمیت حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی را تشخیص بدهد مشخص است در حوزه های دیگر نیز دانش درستی دارد، تصریح کرد: کار روابط عمومی انتشار و انعکاس اخبار بی روح یک اداره نیست و یک نوع جهت دهی و سازماندهی فعالیت هاست و مشاوره به مدیران برای مواجهه با گروه های هدف و افکار عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی باید انتقال دهنده صادق و بی طرف از کف جامعه به مدیر باشد

روابط عمومی باید انتقال دهنده صادق و بی طرف از کف جامعه به مدیر باشد