مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-15سياسي

اتاق اندیشه ورز در شهرستان ها توسط نمایندگان مجلس تشکیل شود


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر تشکیل اتاق اندیشه ورز توسط نمایندگان مردم در شهرستان ها گفت: اتاق اندیشه ورز مرکب از دانشگاهیان و حوزویان در راستای تصمیم گیری در سطح کلان استانی و کشوری در شهرستان ها حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مجمع نمایندگان استان گیلان با تبریک ایام فرخنده عید فطر و تسلیت حادثه کشته شدن دختران افغانی و جوانان فلسطینی اظهار کرد: حمله دیوانه وار رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین نشان دهنده سراسیمگی صهیونیست ها است.

وی به تلاش نمایندگان مجلس در عرصه های کشوری، استانی و شهرستانی اشاره کرد و افزود: نمایندگان کار سخت و پیچیده ای به عهده دارند و درمجموع نمایندگان استان در طول یک سال گذشته دغدغه مند هستند و فعالیت خوبی دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مدیریت و برنامه ریزی نمایندگان مجلس در عرصه های کلان اجتماعی اثرگذار است، افزود: اگر نمایندگان مردم گیلان در مجلس این گونه پیش بروند آینده استان امیدوارکننده است.

فلاحتی با اشاره به تایید صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستا توسط نمایندگان مجلس بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس در تایید و رد صلاحیت ها درعین حال که سخت گیری می شود، سعه صدر نیز داشته باشند و در گزینش ها حال فعلی افراد ملاک اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق اندیشه ورز در شهرستان ها توسط نمایندگان مجلس تشکیل شود

اتاق اندیشه ورز در شهرستان ها توسط نمایندگان مجلس تشکیل شود