مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-15بين الملل

درخواست مالکان نفت کش ها از رژیم صهیونیستی برای تغییر بندر بارگیری


با بالا گرفتن درگیری ها میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی و حملات راکتی به عسقلان، برخی مالکان نفت کش های مستقر در بنادر رژیم صهیونیستی از این رژیم خواستند، - با بالا گرفتن درگیری ها میان دو طرف فلسطینی و اسراییلی و حملات راکتی به عسقلان، برخی مالکان نفت کش های مستقر در بنادر رژیم صهیونیستی از این رژیم خواستند، محل بارگیری را تغییر دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، منابعی در حوزه بارگیری نفت اعلام کردند، دستکم دو تن از مالکان نفت کش هایی که نفت خام را به اراضی اشغالی انتقال می دهند، از رژیم صهیونیستی درخواست کردند به دلیل بالا گرفتن درگیری ها، محل بارگیری را از عسقلان به بندر حیفا در اراضی اشغالی تغییر دهد.

درگیری ها میان رژیم صهیونیستی و گروه های فلسطینی در غزه که خطرناک ترین آنها از سال 2014 محسوب می شود، روز دوشنبه پس از آن آغاز شد که حماس در پاسخ به یورش پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در نزدیکی مسجد الاقصی، حملات موشکی خود رابه مناطق اشغالی در قدس و شهر تل آویو آغاز کرد.

روز سه شنبه در این درگیری ها یک منطقه صنعتی واقع در نزدیکی عسقلان هدف راکتی از غزه قرار گرفته و به یکی از تانکرهای ذخیره سازی شرکتی وابسته به شبکه خطوط انتقال سوخت تل آویو خساراتی وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مالکان نفت کش ها از رژیم صهیونیستی برای تغییر بندر بارگیری

درخواست مالکان نفت کش ها از رژیم صهیونیستی برای تغییر بندر بارگیری